Jag är såååå arg...

…så att jag vill skrika. Idag hade jag ett möte med en grupp chefer i vår organisation där jag skulle redogöra för ett av våra viktigaste uppdrag. Jag redovisade instruktionerna vi har fått från högsta ledningen och de uppföljningar jag gjort på resultatet.

Allt ifrågasattes! Instruktionerna från ledningen ifrågasattes – ”Vem har sagt det” och ”Var står det?” Min uppföljning som visade på bristerna viftades bort och hela syftet med uppdraget (som kommer från regeringen) försökte man slå hål på.

Min egen chef (som är den högst ansvariga för att uppdraget utförs) var inget som helst stöd!! Jag är såååå less!!

…och så har jag tandvärk till råga på allt…..

Dj-la skit-tisdag!!!
Arg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0