Åldrars relativitet

10-åriga katter är gamla, liksom 20-åriga bilar och klockradioapparater (jag vet – jag har en själv). 39-åriga kvinnor är dock nästan sjukligt ungdomliga medan 18 månader gamla mobiltelefoner nog borde vara skrotade….eller?

Jag är sååå himla less på min mobil, den som jag var så kär i förra sommaren. Den laddar numera ur batteriet på lite drygt 1 dygn och MMS har den aldrig kunnat ta emot, trots att jag (med min svägerskas hjälp) gjort alla nödvändiga inställningar och kontaktat såväl Telia som Siemens för hjälp.

Det finns dock en enkel lösning på detta – till synes – oöverstigliga problem:

Jag köper en ny mobil! Och denna gång ska jag köpa ett vanligare märke, ett märke som jag lätt kan ladda ner roliga signaler till och som garanterat kan ta emot MMS. Min nya stora kärlek är Nokia 7373 och den ska bli min!
nokia7373_2nokia7373


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0