Jag gjorde det!!!

Jag köpte den precis via Megastore och, om de håller vad de lovar, ska jag ha min lilla puder-rosa nalle i posten när jag kommer hem från jobbet imorgon - jippie!!!
Nu ska jag dock kasta mig på telefonen med Telia och säga åt dem att jag är less på deras skyhöga räkningar. Mitt abonnemang har inte varit bundet på flera år, så nu vill jag ha en bättre deal, annars....
Jag vet var de bor!
;-)
Jag måste nog börja lämna börsen hemma i fortsättningen för idag har jag impulshandlat för suuupermycket pengar(!!!) På lunchen råkade jag snubbla över två jättefina fodrade mockajackor - en halvlång och en superchick kort jacka, som jag tvingades köpa (det var Rea). Tillsammans med telefonen (som kostade 2500) så det blev 3500 allt som allt...*skäms skäms*
Men, men - nu har jag två läckra uteplagg och en mobil som inte behöver laddas två ggr/dag, så nu är jag en mycket glad och nöjd ungdomlig 39:åring ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0