Kalenderlängtan

Ännu en mani har drabbat mig. Denna gång gäller det den där rosa bandet-kalendern som ICA gjorde i samarbete med Filofax till oktober 2006 – jag bara måste ha den! De sålde den på ICA-affärer, men jag lyckades inte hitta någon som hade den. Förra veckan mailade jag ICA centralt och de sa att den gått åt under julen och att den bara finns kvar i 2-3000 ex i landets ICA-affärer. Ja ja, men var?!!!!

Jag ska i veckan försöka göra utflykter till alla ICA-butiker i stan i jakt på min kalender, men hoppet börjar avta….*snyft*

 


Kommentarer
Postat av: elisabeth

När jag läste om dina resultatlösa försök att få tag på en kalender insåg jag att här behövdes akututryckning. Men tyvärr! Inte heller i Skellefteå finns denna eftertraktade kalender att få tag i. Slut, slut, slut, aldrig haft, blev svaret efter flera telefonsamtal. Ledsen att jag inte kunde glädja dig, men ge inte upp, Sverige är stooort! Så lycka till!

2007-01-25 @ 18:41:54
Postat av: Agneta

Hjälp, vad gulligt av dig - tusen tack!
Men, men - it wasn´t meant to be, verkar det som. Jag får väl försöka klara mig med min andra kalender...i alla fall till oktober, för då kommer de säkert ut med någon ny.

2007-01-25 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0