Sååå trött....

Jag är såååå himla trött nu för tiden. Jag vet inte om det beror på det suuuuupertrista vädret, på mörkret, på den envisa förkylningen som jag släpat på i flera veckor, på det faktum att jag inte har några pengar alls att göra skojiga saker med eller om det bara beror på att jag börjar bli less på mig själv (som detta vetenskapliga test antyder).


You've Changed 24% in 10 Years
Ah, the past! You may not remember it well - because you're still living in it.
While you've changed some, you may want to update your wardrobe, music collection and circle of friends.

How Much Have You Changed in 10 Years?

Fast jag måste hålla med testet och erkänna att klädshopping nog är den enda vetenskapligt bevisade lösningen på mina problem ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0