Man måste alltid jämföra....

.....som Ingmar i Mitt liv som hund, sa.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen - det är perverterat, men kan faktiskt kännas befriande med folk som gör bort sig ordentligt. De flesta människor går ju omkring och oroar sig för att göra bort sig i olika vardagssituationer.
 - Tänk om jag skulle ramla nu, med alla dessa matkassar och systempåsar och allt skulle gå sönder och rulla ut över gatan...eller om jag skulle gå omkring en hel dag med spenat mellan tänderna och med öppen gylf...
I lördags gjorde två killar bort sig så kapitalt att de måste be en hel nation om förlåtelse, och en av dem kan nog aldrig återvända till sitt hemland. När man ser sådant får man nyttig distans till sina tappade matkassar och öppna gylf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0