Om man får säga det själv

Eftersom ingen annan kommer att säga det (fast de borde...helst min chef) så säger jag det själv;
Dj-lar vad duktig jag har varit ;-)
Den nästan omöjliga uppgiften som jag gått och stressat upp mig för i över en månad är nu mer än halvfärdig....och jag har ytterligare 2 dagar på mig att slutföra den och sedan ytterligare en dag till att göra ett bildspel och en presentation inför rapportreleasen på tisdag....
"För jag har skrivit rapporten, och jag har skrivit rapporten, ja jag har skrivit rappoooorten - fy f-n vad jag är bra!" ;-)

Nu måste jag stressa iväg till systembolaget för att inhandla en god Sangria till morgondagens nationaldagsbuffé - Heja Sverige....och mig;-)
image218image219image220+ grekisk sallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0