ER

Man skulle ha kunnat spela in ett avsnitt av Cityakuten hemma hos mig de senaste veckorna. Jakob och jag har avlöst varandra i sjuksängen och förra veckan blev Ella less på att vara statist och började kräkas vilt runt omkring sig - i vagnen, i sängen och avslutningsvis i soffan. Varför är det så svårt att kräkas direkt på ett matt-löst golv?!! Nä, städningen ska tydligen innebära en liten utmaning för omgivningen....så att man inte hinner bli uttråkad.
Fast det är klart, jag vet inte om vår sjukhusserie skulle få så många tittare - det var inget blod, inga supersnygga läkare, inga tappra sjuklingar och inga heta romanser.....
Nu verkar det vara över...för den här veckan i alla fall, och det är f-n säkrast att jag inte blir sjuk till helgen när jag ska på shopping- och partajhelg i Stockholm(!!!!)
Jag behöver inspiration för min vårshopping och började lalla runt på Glamour Magazines sajt. Jag vet att jag inte är någon modeikon precis, men det känns lite skämmigt att fastna för en look på deras "Don´t-lista" ;-)
(Jag tyckte faktiskt det här var rätt snyggt....)

Kommentarer
Postat av: Söderbönan

Vilken tur du har, inte med kräksiga soffor kanske, men den där korsetten på bilden har jag! Eller typ den i alla fall. Så om du är snäll kan du få låna den.

2007-03-20 @ 08:59:47
Postat av: Agneta

Jaaaa!!
Jag ska vara jättesnäll - jag lovar ;-)

2007-03-20 @ 10:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0