I väntan på prisras och helgkul

Asch, det har bara sänkts med 20 kr - hur länge måste man vänta?!

I väntan på Sanna, Sonja, Sarah Dawn, Måns och de andra försöker jag lista vad jag absolut inte kan komma hem från Stockholm utan. Listan består hitills av ett 10-tal poster och byggs hela tiden på, för hur ska jag kunna leva utan en ny klänning (eller två...om jag hittar snygga omlottklänningar), ett par snygga skor, nya jeans, några snygga tröjor (gärna omlott) samt en ny klocka?!!!

Men först måste jag jobba igenom min stora att-göra-hög på skrivbordet, handla mat, springa iväg till frissan, handla CD-skivor så att jag kan spara ner alla foton från den gamla pc´n hemma, så att vi kan installera den nya superdatorn med megahårddisk som kan spela in program från tv:n(!!!!!), packa väskan, ladda mobilen, ladda kameran, laga mat, hämta Ella på dagis och sen ta det lite lugnt i några minuter innan det är dags för Medium kl 21......a womans work is never done.....men hade gått betydligt lättare med Sanna och Sonja dånandes ur högtalarna...*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0