Måns, Måns, Måns....

Efter att ha sett min gamla favorit Måns Zelmerlövs video har jag backat lite - den kändes inte alls så medryckande som jag kom ihåg den...fast det kan förståss bero på den trista videon. Han sitter ju bara helt stilla och deppar i ett mörkt och spartanskt inrett rum. Lite mer hoppande och studsande under morgondagens final, tack Måns!

..och jag håller med Schlagerboys recension - han kan väl inte förvänta sig att hon fortfarande är kvar i luren i slutet av sången(!!)

Trots ett outtröttligt sökande har jag inte lyckats hitta några andra schlagervideos - jag vill höra Sannaaaaaa nuuuuu(!!) I väntan på videon - gå in på P4 Melodifest och lyssna på schlager hela dagen!

P4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0