Spelberoende

Efter en underbar 3-dagarssemester i ett kallt och blåsigt Stockholm (det var dock varmt och mysigt i alla klädaffärer) är jag tillbaka på jobbet. Utöver en superkulig kväll med mina underbara tjejkompisar och ett välbehövligt dygn med min älskade bror och hans sambo så hann jag också få med mig några påsar hem (!!) Jag fick med mig en kort trench, en snygg mexx-kjol, en snygg vit blus, en tröja och ett par jeans - who could ask for more?! ...eller, tja ett par snygga skor hade väl inte suttit helt fel ;-)

Jag fick också med mig en fantastiskt händig liten sak som är ett utmärkt komplement till mina älskade brädspel. Jag är totalt beroende av brädspel och tvingar alla jag känner att spela TP eller - min nya favorit - Master of Television så fort jag får chansen. Det kan dock vara lite otympligt att släpa med sig ett TP-spel till krogen t ex, så i de situationerna är denna lilla kortlek oumbärlig....för man vill ju inte behöva sitta och prata med sina kompisar ;-)
Schlagerspelet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0