Stackars mig...och Heja Sanna!

Anledningen till mitt ovanligt ofrekventa bloggande under senare tid är att jag varit sjuk.
Aldrig har det väl varit såååå synd om någon som varit så oförtjänt drabbad ;-)

Åter till den viktiga verkligheten - jag är fortfarande överlycklig över den utomordentligt välförtjänta segern för Sanna Nielsens fantastiska superschlager och Sonjas vackra ballad - Heja Sverige!!! Nu har vi goda möjligheter att på lördag skicka iväg ett välförtjänt bidrag med finlandsbåten (= Sanna, alltså)
En lugn och fin start i stil med Carolas Evighet följt av en upptempo-refräng och därpå en snabbare andra-vers och avslutningsvis en jättesnygg tonartshöjning - kan det bli bättre?!!!! Om nu Sanna bara får låna Sonjas vindmaskin på lördag och skruvar upp denna till Carola-styrka så borde det väl vara kirrat....eller..?
Ps. Anette - The Ark var ingen riktig schlager utan alldeles för modern, och jag vill inte ha någon modernisering av schlagergenren ;-)


Kommentarer
Postat av: Anette

Välkommen tillbaka - stackars dig som varit sjuk igen! Nja, nej, the Ark kanske inte är RIKTIG schlager...men en medryckande låt som kan ta oss långt om dom får chansen i Finland. Fast nu hejar jag lite grann på Måns också. Cara mia - töntigt namn men han är ju så sööööt. Sjunger bra gör han också. Sanna....nja, känns lite osäkert eftersom jag SOMNADE under "andra chansen" - vad kan det betyda?

2007-03-06 @ 21:40:18
Postat av: Agneta

Du kanske inte somnade, utan svimmade av häpnad över hur bra hon var - ja, sååå måste det vara!!!
;-)

2007-03-08 @ 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0