Vad i hel.....

Efter det första avsnittet av Justice har jag nu bokat in även söndagkvällarna som helig tv-tid. Det var en högtempo-serie med en mycket klyftig avslutning. Avsnittet inleds med arresteringen av den misstänkte (som naturligtvis anlitat seriens huvudpersoner som advokater) och sedan visas hela rättegången följt av domens avkunnande. Varje avsnitt avslutas sedan med ett litet klipp som visar hur offret egentligen dog - om det var mord, olycka eller självmord.

justice
En snabb Justice-googling har dock gjort mig djupt deprimerad och återigen har tv-cheferna gått och pudrat näsan i det blå skåpet -  efter mindre än en säsong lägger man nu ner programmet!!

Varför gör ni så här mot mig?!!!!!

Om det är för trångt i tv-tablån har jag en uppsjö med förslag på kassa tv-program som ni kan lägga ner i stället  - varför inte börja med Lost - sagan som aldrig ville ta slut(?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0