A som i avundsjuk

Inget coolt smeknamn så långt ögat når och jag är fortfarande grymt avundsjuk på alla de som hittat sitt coolare jag genom att bra smeknamn. Jag tror jag måste söka hjälp - kan namnbetydelsegeneratorn ge något tips?

What Agneta Means
A is for Active

G is for Gutsy

N is for Normal

E is for Earnest

T is for Tricky

A is for Amazing
What Does Your Name Mean?

Okej - visst kan jag vara "gutsy", lite svår, uppriktig och alldeles...alldeles uuuunderbar ;-)
..men jag kan nog knappast kalla mig aktiv och normal.
Nä, detta kändes inte tillräckligt vetenskapligt säkerställt - jag får fortsätta söka efter det perfekta, coola smeknamnet någon annanstans....*suck*

Kommentarer
Postat av: Vännen J

Ha ha, jag är glad, översvallande/yppig(!), nördig och naiv jag. Hm, undrar vad den heter som har satt ihop den där namn-analys grejjen???

2007-05-23 @ 12:54:03
Postat av: Agneta

Din namnanalys var ju läskigt träffsäker (med undantag av det nördiga och naiva ;-)

2007-05-23 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0