Aktivitets-ångest

Efter att nu äntligen fått färga och klippa håret känner jag mig lite mer människo-lik.
Nu när jag är snygg i håret och när det börjar bli lite varmare i luften kan jag kanske t om gå ut någonstans med lilla E i helgen. Stackars lilla E får annars nästan aldrig göra något helg-kul, jag vet liksom inte ännu vad man förväntas göra med småbarn. Borde de anmälas till någon slags dansskola, gympa eller Skogsmulle eller gå på barnteater eller något sådant? Eller borde man ta sig ut på inspirerande picknickar i naturen.....eller ta sig till någon äng där hon får springa runt och sjunga och vara lycklig? Jag har ingen aning,  jag väntar fortfarande på att det ska dyka upp någon slags manual i brevlådan full med aktiviteter och utvecklande lekar.....den kanske har kommit bort på posten.....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0