Ännu en hårkris

Igår upptäckte jag till min förfäran att jag såg så kriminellt ful ut i håret att jag borde ha förts akut i ambulans  till närmsta frisör. Som vanligt har jag missat att boka klipptid och märker det inte förrän behovet är så akut att jag nästan blir arresterad av fulhetspolisen.
Efter 3 samtal har jag fortfarande inte hittat någon som är villig att klippa och färga mitt hår idag - den desperata jakten fortsätter.....


image214

Jag önskar att jag kunde skylla på en "bad hair day" men för mig handlar det om ett permanent tillstånd.
Antningen får jag se till att förboka in klipptider var fjärde vecka eller så får jag försöka bli mindre ytlig och utseendefixerad....något som knappast är speciellt troligt ;-)
(Obs! Kvinnan på bilden är inte jag - mitt hår är mycket plattare, risigare och glanslösare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0