Bekräftad identitet

Your Inner European is Swedish!
Relaxed and peaceful.
You like to kick back and enjoy life.
Who's Your Inner European?

Amerikanerna tycks vara besatta av att hitta sina ursprungsidentiteter (sajten är amerikansk), och jag ville inte vara sämre. Vem är jag egentligen innerst inne - en glamourös fransyska, vacker och passionerad italienska eller varm och eldig spanska? Jag hade faktiskt väntat mig någon lagom exotisk centraleuropeisk identitet, men det är lika bra att inse - jag är svensk!
Det är lika bra att sluta låtsas - ställa ner espressokoppen, sätta på en kanna vanligt kaffe, ta på mig ett förkläde och börja steka köttbullar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0