Gulaktig ek och fler recensioner

Två av de super-akuta-himla-jätteviktiga uppgifterna på jobbet är nu avklarade och när jag städade undan dessa högar skymtade jag ett litet hörn av mitt skrivbord - det visade sig vara ett jättetrist gulaktigt ek-skrivbord.
Det fula bordet till trots firade jag denna avtäckning med lite Impulsive Buy-surfande och hittade denna superkuliga chokladkake-recension, som huvudsakligen handlade om Marvins längtan efter ett coolt smeknamn.

Jag hade inte heller något coolt smeknamn i skolan...hm - jag undrar om det är för sent eller om det går att introducera ett nytt.....kanske Puman, eller Tigern...eller kanske hot_babe_67...fast det blir svårt att uttala de där strecken. Äh, det får väl bli Agge....fast det rimmar ju på Bagge, och det är väl lite konstigt.....
Jag behöver uppenbarligen lyfta upp denna fråga på min jätteviktiga-saker-att-göra-lista(!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0