Arbetsmiljöfrågor

Tillbaka från tjänsteresan och på väg ut på anställningsintervju. Jag vill ju egentligen inte byta jobb, för jag älskar mitt nuvarande, men med osäkerheten inför den nya organisationen känner jag mig tvungen att söka nya jobb.
Jag ska ta reda på om arbetsuppgifterna på nya jobbet blir lika roliga som de nuvarande, men man kanske också borde fråga lite om anställningsvillkor, friskvård, semester och lite arbetsmiljöfrågor;
Hur många timmar per dag får man egentligen sitta på facebook? ...och hur mycket får man blogga? ....hur roliga är personalfesterna? ...och finns det några hyfsat unga snygga killar som man kan hångla med på festerna, om man skulle vilja det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0