Villhavillhavillhavillha

Nu är det snart bara veckor kvar tills jag fyller 40, och jag vill ha feeeeeest!
Jag ska försöka boka en festlokal och sen bara måååååste jag fixa den här;

image314
Vilket fantastiskt koncept - spela spel och sjunga schlager samtidigt!! ...fast - det hade varit ännu bättre om man också tävlat med de rätta danserna, komplett med såväl fot- som armrörelser...*suck*
Fast det kostar - jag måste köpa PS2-konsolen också, vilket innebär att jag nog kommer måsta punga ut med ett par tusen.....men jag fyller ju 40 och det kan kanske bli min present åt mig själv.....fast det är klart, efter jul har man ju inte alltid så våldsamt mycket pengar....om det inte kan bli en kombinerad julklapp/födelsedagspresent åt mig.......fast det är ju ändå väldigt dyrt....
Min inre dialog fortsätter - jag kommer kanske lyckas övertala mig själv till slut ;-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kommer på festen! Ja, jag vet att jag kanske borde vänta på en inbjudan, men ifall så inte skulle vara fallet så har du inget annat val än att bjuda mig nu ;-). Hör av dig med ett tänkt datum!

2007-11-08 @ 18:55:21
Postat av: Agneta

Klart du är bjuden...även fast jag inte har ett datum än. Jag tror det får bli ngn gång i januari.
När vi tvingar alla andra att leka schlagerspelet så kan vi väl också tvinga dem att härma danserna, visst då?!

2007-11-09 @ 13:20:36
Postat av: Åsa

Absolut! (både vad gäller dansen och att jag kommer)

2007-11-13 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0