Dålig dag

Onsdagen den 17:e oktober visade sig inte vara min lyckodag;
På morgonen lyckades Ella hälla i sig Målartvätt och efter flera paniksamtal till 112 och giftinformationen lyckades vi komma iväg till dagis. Jag och J gav oss sedan snabbt ut på jakt efter ett nytt badrumsskåp (det fina skåp som vi hade köpt visade sig ha fel mått....trots att snickaren hjälpte oss att mäta upp badrummet för flera månader sedan). Eftersom vi fått vänta så himla länge på elektrikern var vi tvungna att ha med oss ett badrumsskåp hem samma morgon så att han kunde installera det på en gång, och eftersom så få ställen har några lagervaror var vi tvungna att köpa vad f-n som helst som hade rätt mått och fanns i lager. På tredje affären hittade vi ett (fult) badrumsskåp som vi tog hem till elektrikern. Efter jobbet upptäckte vi att elektrikern stått på locket till vår nya toalett som då sprack, skåpet blev ännu fulare uppsatt och.....tvättmaskinen funkar fortfarande inte(!!!)
Till råga på allt somnade jag när jag skulle lägga Ella och missade alltså Heroes....

image299

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0