Garderobssafari

Vi är nu snart inne på den femte veckan utan fungerande tvättmaskin. Den badrumsrenovering som inleddes i mitten av september har fortfarande inte resulterat i något nytt badrum och högarna av smutstvätt tvingar oss snart att flytta utomhus.
Eftersom jag börjar tröttna lite på att gnälla har jag tvingats anta en positiv attityd till eländet - detta är ju ett utmärkt tillfälle att ge sig ut på en garderobssafari och prova alla outforskade plagg som hängt undangömt längst bak i garderoben i åratal! Idag har jag t ex en avantgardistisk look - längst ner i Jakobs strumplåda hittade jag två grå strumpor, en ljusgrå med ränder och en mörkgrå utan ränder. Mina fötter fick genast en käckare och lite mer rebellisk look ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0