Ingen arbetsro

Vad är det här?!
När jag oskuldsfullt kommer in på mitt rum, sätter mig vid min skärm, går igenom några mail och gör mig redo att ta en snabbtitt på facebook - ja, då kommer tre olika kollegor in till mig med fem akut-uppgifter, som var och en tar minst 2 timmar!! Ok, jag hann minimera facebooksidan först...men ändå!!
Hur har de tänkt att jag ska hinna kasta får på mina kompisar (plus några jag egentligen inte känner)?!  Hur ska jag hinna dricka upp de sista ölen på Oktoberfest-applikationen?! Hur ska jag hinna söka roliga videosar på Youtube som jag sen kan "posta" på andras Superwall?!
Det här är nog en arbetsmiljöfråga - jag kanske borde prata med arbetsplatsombudet....eller det kanske inte vore någon bra idé, förresten ;-)

image310

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0