buhuuuu..

Jag fick ett ryck - efter att ha rensat skrivbordet från det akutaste började jag leta efter några dollardeals på nätet. Dollarna ligger nu kring 6.50 så det är ju bara löjligt att inte utnyttja det - se bara hur sjukt bra pris jag fick på min as-snygga DKNY-klocka (939kr inkl frakt)
Jag hittade en skitbra sajt - www.overstock.com - där de har allt möjligt till superpriser. Jag hittade en fantastisk Liz Clayborne-klänning för strax över $70 (=450kr) en supersnygg Larry Levine-kjol för $35 (225kr) och jättesnygga kilklacksskor från Natalya West för under $30(det var 70% rabatt)
Med en klump av lycka i halsen började jag fylla i en beställning....bara för att tvärt stanna av när jag inser att de inte fraktar utanför USA´s gränser.....*snyft*
image279image280image281
...tänk vad fin jag kunde ha blivit - det skulle ha varit ett viktigt steg på vägen till Agneta - New and Improved.
Jaha - jag får väl fortsatta vara ful och otillräcklig ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0