Exklusiv intervju

Eftersom jag är en så himla intressant person, är jag mycket glad och tacksam över att här lyckats få en exklusiv intervju med mig. För att göra det ännu intressantare kommer svaren i bildform.
(Det var faktiskt lite kul att göra - googla bara på ordet du tänkt skriva med Google Bild)

Vilket år är jag född?
image261

Vad är egentligen min bästa egenskap?
image262
Och vad är min sämsta?
image263
Vad tycker jag är roligt att göra när jag inte jobbar?
image264image265


När jag googlade på födelseåret hittade jag en bild som fick det att stocka sig i halsen på mig av nostalgi. Bilden heter ESC 1967-68 och visar de deltagande länderna i Melodifestivalen på den gamla goda tiden, innan den förb. kompisröstningen. Det var tider det!
image266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0