Ineffektivitet

Som vanligt när jag har supermycket att göra blir jag superineffektiv. Jag har nu googlat runt efter Nokia 7390 i snart en halvtimme och ställer mig frågan - Behöver jag en ny mobiltelefon?
image258image259
Min gamla är ju visserligen hela 8 månader gammal, men jag gillar den ju egentligen....fast den här har ju såväl radio som mp3-spelare.....fast jag vet ju inte hur man använder mp3-spelaren. 7390 har också en 3-megapixelkamera.....fast jag vet ju inte ens hur jag ska föra över mina nuvarande bilder till pc:n, och kommer kanske inte har så stor användning av en högupplöstare kamera....fast den är ju himla snygg....decisions, decisions....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du behöver inte någon ny mobiltelefon! ;-)

2007-09-09 @ 12:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0