Läskigheter

Jag kände mig tvungen att kolla på avslutningsscenen i Gilmore Girls igen imorse medan jag sminkade mig och, även om det var väldigt snålt med hångel, började jag ändå böla igen så nu är jag helt randig i ansiktet och maskaran har klumpat sig...men det gör ingenting - jag är så glad för Luke´s och Lorelais skull.
En mindre vacker avslutningsscen bjöd dock Heroes på igår - hjälp vad äckligt, jag trodde jag skulle kräkas!
image276

Nåja, det blir ju spännande att se hur hon tänker lösa det lilla problemet med att ha förlorat alla sina organ - de kan ju vara bra att ha ibland....
Vi åker ju till utlandet imorgon och även om det känns himla kul är jag ändå lite ledsen över att jag inte har någon dvd-spelare med hårddisk utan bara en skruttig gammal video. Hur ska jag få plats med allt det fantastiska höstsäsongen erbjuder under nästa vecka - videobanden rymmer ju bara 4 timmar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0