Ännu en SVT-miss

Jag vet inte vad det är för fel på mig - när jag flippar runt bland kanalerna hoppar jag nästan alltid över SVT. Jag har alltså missat nästan alla bra dramaserier som SVT producerar och köper in. Jag missade Kronprinsessan och Kungamordet (eller vad den nu hette) och jag missade också samtliga avsnitt av den amerikanska superserien Vita Huset(!!!)
Nu har jag också gått och missat Fredrik Lindströms svenskhets-program!
Turligt nog kunde jag genom att göra lagom-testet på svt.se ändå få reda på hur lagom jag var:

image455

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag slog dig med en procent - 86 procent lagom! Undrar om det är positivt eller negativt??? Fast eftersom jag i testet angav att jag huvudsakligen uppfattade ordet "lagom" som positivt, så antar jag att det innebär att jag är lite bättre än dig ;-).

2008-04-20 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0