Hell week

Ja, så var det snart bara helgen kvar innan vårens största hell week på jobbet tar sin början.
På måndag morgon ringer klockan 4.45 varpå det två dagar långa redovisandet av utbudsanalyser i Stockholm följer, sedan en uppföljningsdag som jag ska hålla i Östersund dagen därpå, följt av en likadan träff i Gävle på torsdagen och sedan hem till Umeå för ytterligare en heldag på fredagen.
Inte blir det vilsammare av att min avdelning drabbats av sällan skådad spar-iver och tvingar mig och min kollega att genomför norrlandsturnén med tåg, buss samt delat hotellrum - jag hoppas att hon inte snarkar.
Efter en långhelg i Barcelona följer sedan en heldag i Sundsvall med tillhörande 8 timmars bussresa t & r på en och samma dag - jag blir nästan utbränd bara av att skriva om eländet ;-)

image454


...fast det är klart - jag har ju faktiskt ett jobb som jag egentligen gillar..
...och den 15 timmar långa arbetsdagen i Sundsvall blir ju lite lättare att genomleva i mina skitsnygga nyinköpta Barcelonakläder....(lite omvänt dissimang där ;-)

Kommentarer
Postat av: Anette

BUSS och TÅG...du har mina fulla sympatier! Jag ska ta extra väl hand om dig i Barcelona efter att du fått genomlida din hellweek, jag lovar!

2008-04-18 @ 09:11:40
Postat av: Vännen J

Och jag tar hand om dej på måndag kväll i Stockholm! För Hell Week lät först som nån sån där kulig aktivitet för typ nya studenter, med en massa fest och bus, men istället låter det som pest och buss (hahahahahaha), skriver jag från den privata sektorn, där vi iofs får bo inneboende hos kunderna om vi inte sköter oss....

2008-04-18 @ 12:53:50
Postat av: Agneta

Ååååhh tack J, dig kan man alltid lita på!
"inneboende hos kunderna" - tja, då föredrar jag faktiskt delat hotellrum.....så länge inte kunderna är mångmiljardärer med lyxvillor/herrgårdar i kustbandet ;-)

2008-04-18 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0