Mognadsprocess

Rackarns vad vuxen jag känner mig idag - inte nog med att jag städat ur kylskåpet, vikt högar med tvätt och snart ska börja skrubba duschväggarna i hopp om att få bort all förb kalk - jag har också ringt systembolaget och beställt en låda vin!
Vi drack ett supergott Italienskt vin på en restaurang förra helgen, men de sa att den inte gick att köpa på systemet utan måste beställas via Spendrups Vin. Efter lite grävande upptäcker jag dock att systembolaget numera har det som beställningsvara så jag ringde och beställde en låda utan att ens fråga vad det kostade - extremt vuxet va?!
image428

Nu får jag bara hoppas att "låda" betyder 6 flaskor och inte 12....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0