With a little help from my friends....

Det känns alltid kul med en ny mobiltelefon (i synnerhet när den gamla tycks hata mig) så glad i hågen grävde jag ut mitt SIMkort och satte in den i min nya rosa Nokia...bara för att upptäcka att jag tappat hela min kontaktlista(!)
Jag ber därför alla som läser detta och har mitt mobilnummer att - snälla du - sms:a mig ditt namn så att jag kan bygga en ny telefonbok...schyrre rå...
image434
Den nya mobilen är visserligen rosa men inte ens det hjälper nu när jag inte har några kompisar kvar....*suck*

Kommentarer
Postat av: Anette

Sätt tillbaka simkortet i din gamla telefon: kopiera över alla kontakter till simkortet. Först efter det ska du flytta simkortet till den nya telefonen. Enkelt!

2008-04-11 @ 09:22:42
Postat av: Agneta

Ålrajt - jag ska försöka....

2008-04-11 @ 10:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0