Helgnöje

I mars beslöt sig J för att vandra i fjällen ensam i 4-5 dagar, en plan som efterhand modifierades till 3-4 dagar och i sällskap med sin far, vilket senare modifierats till en helg i sommarstugan med sin far, med dagliga fisketurer -
självinsikt är svårt ibland.
Denna helg är jag alltså ensam med lilla E och när hon somnat ser jag fram emot mååånga härliga timmar utan OS men med min nya helgkompis - Scrubsboxen med femtesäsongen!



Denna helg är det jag som är kung i tv-soffan....eller.....tja, så länge inte E är vaken alltså....

Kommentarer
Postat av: Anette

Nästan som "kung i baren"

och mycket billigare...och ingen baksmälla (eller?)

2008-08-10 @ 20:10:01
Postat av: Agneta

Precis....även om jag egentligen föredrar baren framför tv-soffan...

2008-08-11 @ 09:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0