Hemska sanningar och fler pryldrömmar

Nu kommer den hemska sanningen....är ni beredda......här kommer det:
Jag har aldrig haft en laptop, varken hemma eller på jobbet(!)
Jag har aldrig fått plocka upp en bärbar i säkerhetskontrollerna på flygplatser, aldrig suttit på tåg/café/buss/utomhus/på en flygplatssoffa med en laptop iknät och sett sådär coolt proffsig ut.
Den här vill jag haaaaaa!!


Tänk vad proffsig och lite skojsigt lekfull jag skulle se ut med denna puderrosa skönhet i knät i avgångshallen på Arlanda eller på ett café i Vasastan eller på tåget.
...fast den kostar drygt 12 000 och de pengarna har jag absolut inte.....och chansen att övertala jobbet att köpa den åt mig i image-syfte är nog minimal.....*suck* (igen)


Kommentarer
Postat av: Anette

I love my laptop!

Bästa som finns! Sitter ofta hopkrupen i soffan med datorn i knät (fordrar förstås trådlöst nätverk hemma). Underbart! Däremot vet jag inte om coolhetsfaktorn är så hög eftersom ALLA har en. ja, utom du då...

2008-08-06 @ 11:05:18
Postat av: Agneta

Just det! I frånvaron av en cool laptop kan jag ju istället låtsas att jag haft jättemånga och är döless på dem och då blir det ju plötsligt jag som blir en jättecool trendsetter....äh, det där gick ju inte ens jag själv på.. ;-)

2008-08-06 @ 13:22:24
Postat av: Anette

Jag gick på det! Jag orkar sällan ta med mig min laptop, samma gäller en del av mina kollegor. För några år sedan tyckte man att det var coolt och praktiskt. Nu är det ute. Så det så!

Men det ÄR himla praktiskt när man reser bort!!! Samt hemma men det skrev jag ju redan.

2008-08-06 @ 15:32:51
Postat av: Rosa

Jag har en sån, en rosa så klart. Exakt. Den är min käraste ägodel,,,

2008-08-06 @ 16:27:54
URL: http://rosa.blogg.se/
Postat av: Agneta

Nähä?!!

..fast är du inte lite less på den om du tänker efter?

Du verkar vara en sådan upptagen kvinna att du inte har tid att stressa iväg och lämna in den på återvinningsstationen - jag kan göra det åt dig! Schysst va?!!

2008-08-06 @ 16:46:55
Postat av: Rosa

Den är min älskling. Jag har den nästan i sängen, kommer aldrig att göra mig av med den,,,, Kärlek!

2008-08-07 @ 11:25:55
URL: http://rosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0