Nya mobildrömmar

Jag vill haaaaaa...


..men den enda återförsäljaren i landet är Telia som är såååå såsiga och tar så fantastiskt mycket betalt! På hemsidan skryter de med att "Vi har den" samtidigt som man i samma stycke erkänner att det är långa leveranstider - om de nu har den, varför tar det så himla länge att leverera den? Har de inga frimärken att skicka den med? Leker de med den själva? Eller ljuger de bara?
Och priset då; I USA har de lagt sig kring 200 dollar medan den på Telia kostar den runt 3000kr - dollarkursen måste stigit något helt otroligt den senatse veckan (dj-la skit-Telia)
...fast den långa leveranstiden och den hutlösa kostnaden är väl kanske bara tur - jag har inte råd att köpa några nya leksaker just nu. Klädbutikerna får ju snart in sina höstkollektioner ;-)

Kommentarer
Postat av: Rosa

Jag vill också ha ny mobil, men INTE iPhone. man kan ju inte skicka MMS ens,,, Min bror har en iPhone, från USA. Har blippat lite med den. Men nej, den är stor och faller mig inte alls i smaken.

2008-08-05 @ 12:23:10
URL: http://rosa.blogg.se/
Postat av: Agneta

Va?! Kan man inte skicka bilder med den?! Vad är det då för vits med mobilkameran?

2008-08-06 @ 09:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0