Ego-killen har fått barn

Jag vet att den här är gammal men den är bara såååå underbar.
Jag älskar practical jokes (så länge det är andra som utsätts för dem) och detta är ett av de bästa.
I höstas publicerades detta bröllopsfoto i Göteborgsposten;

Tidningen tyckte det var lite märkligt så de gjorde samma dag en uppföljningsartikel där de pratade med Rickard och han fick berätta historien bakom det märkliga bröllopsfotot.

"När Richard blev placerad i en stol i en fotoateljé med en bok i handen och en piedestal i bakgrunden visste han inte vad som väntade honom. I morse, flera månader senare, såg han bilden på GP:s bröllopssidor.
- Jag är utsatt för världens längsta svensexa.
Allt började en gång för längesedan när Richard och kompisen Pål funderade över hur man kunde göra roliga bröllopsfoton. Ett förslag var att skicka in en bild där brudparet sitter i soffan och äter popcorn.
- Jag trodde aldrig att han skulle göra verklighet av det."


För ett par veckor sedan publicerads denna annons på BB-sidorna i samma tidning; 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0