Ego-surfing

Det är underbart mycket dötid på jobbet såhär i mellandagarna och lyckligtvis kan jag fylla den med väsentligheter.
I strävan efter ytterligare självbekräftelse har jag gjort en grundlig inventering av mig själv och mina förmågor genom att skriva agneta är i sökfönstret på google.

Precis som jag trott bekräftades att
Agneta är söt...
samt
Agneta är poppis...

Lite förvånad men glatt överraskad blev jag av att läsa att
Agneta är en begåvad, efterfrågad och samhällsengagerad komiker...

Och med tanke på min skräck för hundar och hästar blev jag mycket stolt över att få reda på att
Agneta är en flitigt anlitad dressyrtränare...

Efter alla dessa hyllningar var det förstås mindre roligt att få veta att
Agneta är meddelad om uppsägning på grund av obetalda hyror...

Jag undrar om det kanske är en spådom som kan bli sann om jag fortsätter att lalla runt på nätet så här på arbetstid. Jag kan få sparken och stå helt utan inkomst. Vilken tur då att googlesökningen också gav följande träff
Agneta är offline


Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0