Nu dj-lar...

...ska det bli allvar!
Nu ska jag bli bättre/smalare/snyggare/gladare/piggare och 2009 kommer att slå 2008 med hästlängder!

Nu var ju i och för sig inte 2008 ett så himla dåligt skit-år men det finns ändå utrymme för en rejäl förbättring nästa år.
2008 var ju faktiskt året jag äntligen fick mitt efterlängtade lönelyft, den snygga skräddarsydda dräkten och en hel del roliga kompisträffar. Det kunde dock ha varit bättre - jag har t ex även varit skitful i håret under praktiskt taget hela 2008 och har också haft ett latent munsår sedan augusti, som inga krämer i världen biter på samt gått upp ett par tre kilo, vilket förpassat den snygga dräkten till garderoben.
Nästa år kommer jag alltså inte bara att gå ner tre kilo och bli av med mitt munsår, jag kommer även bli aktivare, initiativrikare, kärleksfullare och betydligt mindre gnällig!

...annars dj-lar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0