Visioner för millioner

Med en liten E som ännu inte är helt frisk blir det lite hetsjobbande för min del innan det är dags att byta av barnvakten - imorse avverkade jag ett telefonmöte hos frissan för att sedan äta något i farten på väg tillbaka till jobbet och sedan snabbt jobba klart bildspelet till morgondagens presentation för att sedan kuta upp till genomgången med den lokala chefen om en halvtimme.
Men nu känns detta stressande helt ok - för jag har en vision.
Nästa vecka ska jag försöka ta 2 semesterdagar - en dag till att strosa runt på stan och handla julklappar samt städa och fixa hemma och den andra dagen till att bara ligga och såsa i tv-soffan. Den är beige och lite sliten, men den är min förtrollade vä-ä-ä-äärld!

*Jag har visioner för millioner
Gyllene dojor för dig och lyckan är gjord
(Säg mer vi tror på ditt ord)
Tänk dig ett hinder, (det flyger du över)
Vingar på skorna (är allt vad du behöver)
Åh, jag kan bli vad jag önskar
I min förtrollade väääärld...*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0