Man måste alltid jämföra.....



Jag blev inte superimponerad av vare sig BWO eller Frida i lördagens deltävling i melodifestivalen, och jag blev riktigt besviken över att Patrik Isaksson slogs ut ur tävlingen men jag har ändå svårt att känna mig riktigt upprörd.
Jag har istället fullt upp med att försöka skaka av mig denna monstrositet (se videon)
Nej, jag skämtar inte ihjäl mig - detta är Irlands bidrag till ESC 2008!!!!
Den här låten vann alltså deras uttagning!!!!
Inte ens Christer Sjögren har någon chans i värsta-låten-någonsin-i-alla-sammanhang-tävlingen!!

...men de vinner säkert ESC-finalen..(.den påminner ju faktiskt lite om Ukrainas tokiga rymdgubbe-bidrag från 2007 som kom 2:a.)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Strunta i vem som vann lördagens finalplatser - den verklige vinnaren var Björn Gustafsson! Enligt säkra källor (R...) så har han redan vunnit hela Melodifestivalen 2008.

2008-02-25 @ 20:43:11
Postat av: Agneta

Jag håller med - han var ju faktiskt behållningen i lördagens delfinal...som i övrigt kändes riktigt tråkig

2008-02-26 @ 08:13:43
Postat av: Mia

Håller klart med, jag tycker att vi skall skicka honom istället.

2008-02-26 @ 19:42:58
Postat av: Mia

Är det här på riktigt är du säker på att det inte är ett skämt. Det var det absolut sämsta och konstigaste bidrag jag någonsin sett. Inför Jury igen.

2008-02-27 @ 19:36:24
Postat av: Agneta

Tyvärr - jag önskar det vore ett skämt, men liksom Christers direktkvalificering till finalen är detta den ohyggliga sanningen...*suck*

2008-02-28 @ 09:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0