Nallejakt

Under vår Kretaresa i september lyckades jag lämna Ellas bästa kompis på hotellet. "Randis" eller "Jannis" som hon kallar honom är en pastellfärgad randig nalle som jag köpte på HM för lite mindre än 2 år sedan och den är numera borta ur sortimentet.
Jag har skrivit ett jättesmörigt mail till HM om min stackars förtvivlade 2-åring och hennes bästa kompis och att hon vaknade på natten och ropade på honom. Jag såg till att skicka det i början av december och hoppades att de skulle anstränga sig för att leta upp denna nalle, så att det kunde bli en tårdrypande tidningsartikel lagom till jul, men deras PR-avdelningen tycktes inte ha sett möjligheten till lite Goodwill i pressen - jag fick bara ett enradigt svar att det var slut i lager och att jag själv måste ringa runt till alla butiker i landet för att leta efter den.
Trots att jag berättat för henne att Randis numera bor i Grekland så tjatar hon fortfarande på att han ska komma hem snart och leka med henne.
Igår var jag tvungen att lägga in en annons på blocket om denna lilla randiga nalle - hoppas att någon har kvar den!
Den där lilla skruttiga nallen kostade ca 50kr och jag bjuder nu 150kr för den...men överväger om jag inte ska gå upp till 300 - ojojoj, vilken himla bra förälder jag är ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0