Lunchbesvär

Hur f-n bär man sig åt när man ska äta lunch?! Jag ska till Sthlm på tjänsteresa imorgon och vill då äta lunch, men eftersom det finns mkt få lunchställen som anger viktväktar-points på sin meny så känner jag mig väldigt osäker på vad jag "får" äta egentligen...särskilt när jag håller på att spara kalori- och fettintag till lördag, då jag ska äta och dricka vin med mina kompisar. Kan viktväktare alls åka på tjänsteresa? Kan de någonsin gå ut och käka på restaurant utan att bära med sig en matvåg och en uppslagsbok som anger exakt hur många "points" olika livsmedel i olika mängd innehåller?
*suck*
Nä, jag ska bita ihop och försöka visualisera mig själv i Barcelona i april, bärandes figurnära vårkläder utan att behöva hålla in magen....åhhh - vad snygg jag kommer att vara ;-)
Här ska vi bo förresten;
image375image376image377
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0