Måndagstrist och partyplanning

Jag känner mig såååå måndagsuttråkad.
Efter att ha svarat på de nödvändigaste mailen i in-boxen, avverkat det obligatoriska tråk-måndagsmötet samt färdigställt ett tabell- och diagramark i excel för vidarebefodran till cheferna i länet, så infinner sig tråk-vacumet i huvudet. Jag är rädd för att jag snart kommer att drabbas av andningsuppehåll pga uttråkning ;-)

Nä, jag kanske borde planera för min 40-årsfest istället - jag har visserligen redan fyllt för flera veckor sedan men jag har inte haft någon fest, och den är väl närmast obligatorisk.
Vardagsrummet hemma är lite väl trångt, men vi har ju en festlokal 50 m bort. Det trista är att det inte finns ngn soffa, tv eller ens stereo så det måste ju fixas.
image366image367image368image369image370
Jag vill ha - ett myshörn (jag får bygga det med vår gästrums-madrass och en hög kuddar), singstar (då måste jag bära upp tv:n och PS2-konsolen), stereo (där jag kan vara envåldshärskare vad gäller musikvalet...*hehe*) samt naturligtvis ett drinkbord och en liten buffé....och så borde man ju ha lite lekar också - en musikfrågesport är ju alltid kulig...och ett bord där de som vill kan spela brädspel...hmmmm - man kanske skulle ha olika stationer med uppgifter (singstar, brädspel, musikfrågesport osv) och så får man samla poäng....

Jag befarar dock att många av lördagarna i februari/mars kommer att redan vara upptagna av melodifestivalen....om jag inte kan paxa dem, vill säga ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0