Nedräkningen har påbörjats...

...och snart börjar årets musik/kläder/dans/kändistävlingskalas - Melodifestivalen 2008!
Lördagen den nionde februari är Göteborg först ut , dock med det svagaste startfältet - E-type/Poodles, Michael Michaloff och Christer Sjögren är väl de starkaste korten där.
Lite småtrist öppning känns det som, men långt ifrån så trist att jag inte tänker bänka mig i god tid framför tv:n för att på ett tidigt stadium förbereda elaka kommentarer om klädval, koreografi och låt-sammansättning ;-)

Om jag nu bara hade haft en oficiell melodifestivaltröja....*suck*

image378
Nä, nu måste jag ut och köpa middagsingredienser till ikväll - grönpepparkyckling blir det.
Det jobbigaste med Viktväkteriet är ju att jag måste laga all min mat själv, för att ha koll på kaloriintaget.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0