Pinsamma uppskjutningar

Mina mörkaste stunder är när jag skjutit upp att berätta kontroversiella saker ända tills de nästan redan inträffat. Två av mina bästa vänner förslog i december en tjejresa till Barcelona i vår och - naturligtvis - höll jag med om att det var en super-idé men tillade att jag först måste kolla om det är Ok med J. Han visade sig vara lite negativ och klagade på att det säkert skulle bli dyrt och att vi två nästan aldrig åker iväg och gör saker tillsammans, så varför ska jag sticka iväg hela tiden. Omtänksam och perceptiv som jag är har jag inte tagit upp frågan igen.
Däremot har vi bokat och betalat biljetterna samt (idag) skickat en bokningsförfrågan på ett jättemysigt och centralt pensionat (!!)
Jag inser att jag någon gång borde berätta det för honom men kan inte riktigt hitta rätt tillfälle.....
image372image373image374
Jag kanske kan Sms:a från flygplatsen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0