Inför lördagsfesten

Jag hann hem lagom till Charlotte och firade segern med en treo (förb tandvärk!)
Hon sjunger himla bra och det är en jättebra sång men varför kan hon inte röra sig som en människa?!!!
Hon ser ut som en förprogrammerad robot som följer koreografens anvisningar - två steg snett åt höger, upp med armen på ett dramatiskt sätt, släng med huvudet åt vänster, ner ned armen igen. Kvinnan har ingen som helst kroppskänsla och den ondsinta sminkösen får tydligen procent på varje hekto eyeliner och ögonskugga hon använder!
I DN´s semifinalsguide läste jag att "det blir allt tydligare att styrkan sitter i framträdandet mer än i låten"(!!!)
Den skribenten är säkert i maskopi med sminkösen och koreografen/robotprogrammeraren.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, hon skulle behöva gå en dans kurs eller nåt, dessutom förstår jag inte varför de två manliga dansarna var med finns det inga snyggare körsångare än de två gubbarna. Vilket land tror du vinner då, har du sett Frankrikes låt jag tycker den är jättebra, annars tror jag faktiskt att Sverige har stor chans imorgon. Alla våra grannländer är ju också med då får vi säkert många kompisröster :-) Glad helg

2008-05-23 @ 14:16:37
Postat av: Agneta

Vi kommer tyvärr inte vinna bästa-dans-tävlingen eller VM i korta silverklänningar (dock pallplats, efter Ukraina och Tjeckien ;-)

Vi kan nog vinna meloditävlingen dock...

2008-05-23 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0