Just when you thought it was safe to go back in the water.....

Berusad av lättnad över att vårens Hell Week är över, inser jag nu att de sjuuukt långa dagarna och ständiga resandet på flyg, tåg och bussar har skapat ännu mer jobb!
Jag har sååå mycket att göra att jag inte ens kan vara trevlig mot mina kollegor.
När min informatör kom in och berättade att han tagit en av mina biskvier som jag lämnat i kylskåpet efter min sista heldagskonferens, och "är det ok?"
...så muttrade jag bara ilsket tills han lomade iväg igen.....och förresten - varför ska han komma och ta mitt fikabröd, han som aldrig köper något själv, han som av någon outgrundlig anledning tjänar 6000kr mer än mig varje månad och han som alltid ber mig fixa en massa grejer åt honom och aldrig kan lyfta ett finger för att hjälpa mig...

Nä, jag är så stressad att jag inte ens kan tänka trevliga saker om mina kollegor - jag undrad om jag börjar bli en arbetsmiljöfara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0