Semesterplanering

Mitt på upploppet fram till semestern öppnas möjligheterna till en exotisk och lyxig långresa - det är tjejkväll på Umåkers travbana ikväll! Jobbet har fixat biljetter med middag, vin och möjligheter att dryga ut semesterkassan.
Nu har jag visserligen hört rykten om att vissa människor har sagts gå back i dessa sammanhang men jag kan inte tänka mig att det ligger någon sanning i det. Om jag spelar för 200kr borde jag väl i alla fall kunna vänta mig en avkastning på 5000 och en femhundrings investering ska väl räcka till en liten utlandsresa.....hmmmm...få se nu - räcker det med Italien eller borde jag satsa på Bali?
Det är svårt det här med semesterplanering.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0