Stress-terapibehandlingar

Jag har sååååå sjuuukt mycket att göra just nu att jag inte ens hinner lyssna klart på folk. Jag försöker koncentera mig på vad de säger men efter det femte eller sjätte ordet börjar mina tankar rymma iväg till mina måste-göra-genast-listor och jag återvänder sedan i tid till de avslutande orden och lägger an en tankfull min, medan jag försöker lista ut vad de kan ha sagt och vad personen vill ha för feedback av mig. Ser jag tankfull ut tillräckligt länge så brukar de understryka det viktigaste i sitt uttalande/fråga/kommentar så att jag då får en chans att svara.
När detta hänt tillräckligt många gånger sprang jag på lunchen iväg på en akut brynplockning för att testa lite skönhetsterapi och sedan kompletterade jag med lite konsumtionsterapibehandlingar - det blev ett bronzepuder och ett nytt läppstift på Body Shop;

Jag hoppas detta hjälper mig att hålla uppe koncentrationen i eftermiddag - om inte tvingas jag göra något drastiskt, som att springa iväg och köpa en tröja eller nå´t.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0