Borttappade pausknappar

Jag har de senaste dagarna desperat rotat runt på mitt skrivbord i hopp om att hitta pausknappen, för hur ska jag kunna prognosticera sysselsättningsförändringar i branscher om förutsättningarna för den svenska ekonomin förändras på daglig basis?!
I måndags skickade jag iväg ett material för tryckning och har hela förmiddagen idag försökt stoppa det - jag skulle nämligen behöva ändra lite igen.
När jag hittar den som stulit min jobb-paus-knapp - då dj-lar ska han/hon få!!

Och inte har jag hittat någon knapp hemma heller - jag har visst bjudit på middag ikväll och måste hinna handla maten innan jag springer och hämtar lilla E på dagis så att jag kan kuta hem och försöka städa undan lite innan de kommer....
...och förhoppningsvis laga mat också.....
....och inte har jag hunnit äta någon lunch idag.....
....och på söndag är det första advent och jag måste köpa lite mat så att jag kan fixa det där glögg-minglet som jag tydligen bjudit in gäster till.....
....och så måste jag köpa en julkalender så att lilla E kan få den och börja träna sig i att ha tålamod genom den gamla du-får-bara-öppna-en-lucka-om-dagen-tekniken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0