Sjukt mycket jobb...

...är det just nu, vilket innebär att jag knappt haft tid att läsa mina favoritbloggar denna vecka, än mindre skriva något på min egen. För att ni läsare inte ska dö av tråkslag (en väldigt allvarlig sjukdom) hänvisar jag er idag till den superkuliga Ketchupmamma-bloggen...
...vilket kanske är dumt gjort, för Karin är så himla kulig att ni aldrig kommer vilja komma tillbaka hit *snyft*

Dagens tidschema
Just nu: Lunch
Sedan: Ännu mer supermycket jobb
Ännu mer sedan: Anställningsintervju (jag har sökt nytt jobb)

Kommentarer
Postat av: Vännen J

Jobb, vaddå för jobb???

2008-11-11 @ 08:34:58
Postat av: Agneta

Det som vi pratade om förut - skolisnpektionen...fast jag är nog inte säker på att jag vill ha det..

2008-11-12 @ 10:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0